Prieš daugiau nei dešimtmetį startavusi Google AdWords reklama šiandien yra viena populiariausių internetinės rinkodaros priemonių, padedanti didinti potencialių klientų gretas ir siekti verslo aukštumų. Nors daugelis verslininkų vis dar abejoja, rinkodaros specialistai sutinka – AdWords reklama yra perspektyviausias reklamos kanalas, atitinkantis tiek smulkiųjų, tiek stambiųjų verslininkų tikslus.
XXI amžiuje Google AdWords laikoma viena iš efektyviausiai pardavimus skatinančių reklamos priemonių internete. Minėtosios reklamos populiarumą lemia esminiai AdWords sistemos privalumai, kurių svarbiausias – tikslinė auditorija. Kitaip sakant, AdWords reklama yra nukreipta į potencialius pirkėjus. Visų pirma, reklaminis skelbimas rodomas konkrečia prekių ar paslaugų kategorija susidomėjusių žmonių grupei, kuri į Google paieškos laukelį veda atitinkamą raktinę frazę. Antra, naudodamiesi modernia AdWords valdymo sistema, galėsite nustatyti, kokiame regione reklaminis skelbimas bus rodomas, pagal kokius raktinius žodžius bus randamas ir į kurį svetainės puslapį bus nukreiptas potencialus pirkėjas.
Google AdWords užtikrina patogų reklaminio skelbimo stebėjimą ir padeda generuoti tikslias ataskaitas, padedančias siekti maksimalių rezultatų. Konkrečios reklaminės kampanijos sėkmę galima matuoti, vertinant išlaidų ir pajamų santykį. Jei ieškote kelio sėkmingam tobulėjimui, pažiūrėkite, kiek jums uždirbo viena ar kita reklamos forma, kokie raktažodžiai sulaukė didžiausio dėmesio, ką pirkėjai labiausiai įvertino, dažniausiai pirko ir t. t. Minėtieji rodikliai padės apsibrėžti tikslus ir spręsti problemas.
Dar vienas privalumas – patogi apmokėjimo sistema. AdWords skaičiuoja mokestį už paspaudimą, tai reiškia, kad jūs mokate tik už galimai susidomėjusius klientus, kurie paspaudžia ant jūsų reklaminio skelbimo. Jei vartotojai reklamos nepaspaudžia, ši yra rodoma už dyką. Tai reiškia, kad jūsų įmonės ir prekinio vardo žinomumas auga nemokamai. Be to, AdWords nereikalauja minimalaus biudžeto, todėl reklamai galėsite skirti priimtiniausią sumą ir nesukti galvos dėl to, kad paspaudimų skaičius viršys numatytą biudžetą – išnaudojus numatytą pinigų limitą, reklama yra sustabdyta.
Nors AdWords sistema galite naudotis patys (tai labai pravartu tuo atveju, jei norite savarankiškai panagrinėti internetinės rinkodaros kanalus), vis dėlto, siekdami aukščiausių rezultatų, turėtumėte bendradarbiauti su atitinkamą patirtį turinčia internetinės rinkodaros įmone, kuri padės parinkti tinkamiausius raktinius žodžius, numatys reklaminės kampanijos kryptį, sureguliuos biudžetą ir padės priimti racionaliausius sprendimus, siekiant išsikeltų rinkodaros tikslų.