Vizitinės kortelės – atributas, kurį šiandien turi kone kiekvienas, norintis apie savo parduodamas prekes ar paslaugas informuoti kuo platesnį potencialių klientų ratą. Pagrindinė vizitinių kortelių paskirtis – asmens pristatymas, nurodant šio vardą, pavardę, darbovietę ir/arba pareigas,  kontaktinį telefono numerį, elektroninį paštą ir, jei aktualu, darbo vietos adresą. Aišku,  kontaktinius duomenis užtektų nurodyti tiesiog baltame popieriaus lape. Vizitinės kortelės gali bei turėtų atlikti ir kur kas svarbesnę, subtilesnę funkciją – reprezentuoti asmenį, pabrėžti jo išskirtinumą. Kai konkurencija kone visose srityse yra tokia milžiniška, ši, iš pažiūros nedidelės detalė (standartinė vizitinė kortelė yra gaminama 9X5 cm dydžio) gali tapti reikšminga detale skinantis kelią viršūnę.

Vizitinių kortelių gamyba užsiimantys specialistai susiduria su įvairiais klientų pageidavimais šio produkto atžvilgiu. Daugume, savaime suprantama, nori, jog vizitinė kortelė būtų ne tik pliusiukas privalomų atlikti darbų sąraše, bet ir atneštų realią naudą. Tačiau būdai to pasiekti, tai yra vizitinių kortelių dizainas, tarpusavyje gerokai skiriasi.

Galima išskirti du pagrindinius vizitinių kortelių tipus, kurių dizainą įtakoja asmens užimamos pareigos, veiklos sritis, asmeninės savybės bei kiti niuansai. Vienos – tradicinės, klasikinės, kurių dizainas atitinka vadinamąjį etiketą, o neretai ir kopijuoja pasaulio lyderių vizitines korteles. Norintiems „eiti“ tokiu keliu, siūloma vadinama „nešvaraus sniego“, kiaušinio lukšto ar kaulo spalva. Siūlomi šriftai teksto maketavimui ir spausdinimui – „Serifs“, „Romalia“, „Silian Rail“, „Adobe Garamond“. Tačiau, pavyzdžiui, lietuviai, yra gerokai kuklesni ir neretai pirmenybę teikia įprastam „Times New Roman“ šriftui. Norint nenukrypti nuo rekomenduojamų etiketo taisyklių, vardas ir pavardė turėtų būti rašomi 11 dydžio, pareigos ir trumpas teikiamų paslaugų aprašymas – 7 dydžio šriftu. Galima vadovautis ir reikalavimu, kurioje kortelės vietoje kokią informaciją nurodyti, bet tai, kaip minėjome, yra tik rekomendacijos, o ne būtinybė.

Srityse, susijusiose su menu, kūryba, neretai populiarūs netradiciniai vizitinių kortelių dizaino sprendimai. Tiesa, kad ir kokios detalės būtų pasirinktos, svarbu nepamiršti dviejų detalių. Svarbiausia vizitinėje kortelėje pateikiama informacija turi būti aiškiai įskaitoma, „nepasiklydusi“ tarp dizaino įmantrybių. Taip pat reikšminga ir popieriaus kokybė, nederėtų, renkantis ploną, lengvai besilankstantį popierių, „nusipiginti“. Rekomenduojamas variantas – storas, virš 300 gsm popierius.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *