Šis straipsnis apima SEO bendruomenėje daug diskutuojamą temą. Be to, klientams ir dažnai svetainių savininkams kyla klausimų, kokias nuorodas ir kaip jas gauti. Atkreipkite dėmesį, kad čia nenagrinėsiu abipusių nuorodų dėl geresnių alternatyvų ir dėl to, kad jų veiksmingumas taikomas tik nedaugeliui svetainių, kuriose jas naudoja mažiau nei 10 % bendro nuorodų santykio. Apžvelgsiu pagrindinius…

Plačiau

Neseniai gavome vieną labai įdomų klausimą iš mūsų tinklaraščio skaitytojo. Jis skamba taip: Sveiki. Kuriu sau puslapį su Wix.com. Kaip padaryti, kad jis būtų gerai randamas paieškoje? Vidinis SEO paprastai yra daromas turint visišką priėjimą prie kodo. Deja, dauguma nemokamų įrankių tokį priėjimą laiko po mokamo plano devyniais užraktais. O tai reiškia, kad su SEO…

Plačiau

Kiekvienas geras marketingo ir pardavimų profesionalas Jums pasakys, kad norint pagerinti savo verslo būklę – pirmiausia labai svarbu tiksliai apsibrėžti, kas yra Jūsų klientai. Priklausomai nuo tikslinės auditorijos ieškoma ir efektyvi reklama, kuris suteikia galimybę plėsti savo vardo žinomumą ir padidinti pardavimus. Tiesa, pardavimų didinimas remiasi į labai daug aspektų. Šįkart koncentruojamės ties tikslinės klientų…

Plačiau

Apie SEO sklando daugybė gandų ir mitų, kuriuos šiandien negailestingai griausim. Štai keletas pačių populiariausių. Mitas Nr.  1: norint patekti į aukščiausias Google paieškos pozicijas, būtina gausi atgalinių nuorodų „puokštė“. Netiesa! Labai svarbu suprasti, kad kiekybė ir kokybė labai skirtingi dalykai. Tai reiškia, kad žymiai geresnių rezultatų galima pasiekti su mažesniu nuorodų skaičiumi iš kokybiško…

Plačiau