Šis straipsnis apima SEO bendruomenėje daug diskutuojamą temą. Be to, klientams ir dažnai svetainių savininkams kyla klausimų, kokias nuorodas ir kaip jas gauti. Atkreipkite dėmesį, kad čia nenagrinėsiu abipusių nuorodų dėl geresnių alternatyvų ir dėl to, kad jų veiksmingumas taikomas tik nedaugeliui svetainių, kuriose jas naudoja mažiau nei 10 % bendro nuorodų santykio. Apžvelgsiu pagrindinius tipus, kuriuos norite gauti savo svetainėje.

Natūralios vienpusės jungtys.

Tai pagrįsta tik geru turiniu ir ištekliais. Tai yra saugiausias nuorodų kūrimo būdas, kurį galima rasti paieškos sistemose, kurios žiūri į nuorodų „tikslą“. Jei jūsų svetainė yra nauja, pristatydami ją pateikite ją į nišinius interneto katalogus. Pradėkite nuo kelių labai patikimų katalogų, bet ne daugiau nei 10–15 % visų nuorodų iš jų. Nepamirškite konkrečios pramonės šakos katalogų, kurie gali būti mokami arba nemokami. Paprastai jie siunčia aukštos klasės srautą ir gali būti geras sandoris. Katalogai suteiks svetainėje daug natūralių vienpusių nuorodų natūraliam augimui. Šio tipo ir greičio derinys yra labai naudingas. Ieškokite svetainių, kurioms būtų naudinga siūlyti vartojams jūsų turinį.

Linkbaiting arba nuoroda masalas.

Tai nėra lengva ir apima kūrybiškumą. Bet tai verta visų pastangų. Nuorodų nukreipimas į turinį, vaizdo įrašus, vaizdus ar bet ką jūsų svetainėje, kuri sukurta siekiant padidinti nuorodų į ją skaičių. Tai labai efektyvus nuorodų gavimas, tikriausiai ir pats pigiausias, atsižvelgiant į jūsų naudojamo „masalo“ kainą, neturi jokio neigiamo poveikio iš paieškos sistemų, bent jau šiuo metu, nes visos sukurtos nuorodos atrodo natūraliai. Kai juos papildys socialinis žymėjimas, su šiomis nuorodomis susiję tinklai suteiks jiems dar daugiau vertės.

Mokėjimas už nuorodas arba mokamos nuorodas.

Šios nuorodos gali turėti didelę trumpalaikės paieškos naudą. Tai daugiausia tinka svetainėms, kuriose yra daugybė puslapių su turiniu ir kurios jau daugelį metų yra gerai įsitvirtinusios internete. Be to, šiose svetainėse taip pat yra daugybė natūralių nuorodų į jas, nes jos jau daugelį metų buvo gerai įsitvirtinusios internete. Tai nerekomenduojama naujoms svetainėms. Ieškokite svetainių, kurios yra labai svarbios jūsų temoms ir kurios yra papildomos nišos. Labai svarbus veiksnys vertinant šias nuorodas, kaip ir bet kurią kitą, yra amžius. Ir paskutinis „Google Slap“ efektas, kai svetainės patenka į sąrašo 30 geriausių vietų, pirmiausia paveikia tas, kurios perka daug nuorodų.

Blogos nuorodos ir jų pasekmės.

Siunčiamos nuorodos atlieka svarbų vaidmenį paieškos sistemoms nustatant, kas yra jūsų „kaimynystė“. Blogos nuorodos paveiks jūsų reitingą paieškos sistemose neigiama linkme. Tokie dalykai kaip FFA (Free For All) nuorodų puslapiai patenka į šią kategoriją. SEO paslaugas teikianti įmonė gali pasinaudoti specialiais įrankiai ir patvirtinti visas šias teorijas praktiškai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.