korviniai

Pastaraisiais metais kiek pagerėjęs prekybos balansas tarp vakarų valstybių ir Azijos šalių teikia vilties kad daugiau prekių išvešime į užsienį nei importuosime. Tai sąlygojo vis geresnis transporto sistemos išvystymas, vis daugiau naujų gabenimo paslaugas teikiančių įmonių įsiliejančių į rinką. Visus šiuo optimistinius planus iš esmės pakeitė iš Kinijos išplitęs korona virusas. Koks bus gabenimas ateityje, kaip elgsis krovinių siuntėjai, užsakovai ir kokios bus papildomos procedūros norit gabenimo procesus išlaikyti saugiais.

Elektroninės komercijos augimas pastarąjį mėnesį parodė kad poreikis paslaugoms ir prekėms pakeitė pardavimo kanalus tačiau neišjungė pačios paklausos. Prekybos srautai niekur nedingo, tiesiog prekyba ir prekių gabenimas įšaldyti kol galvojami būdai kaip atnaujinti logistikos procesus. Įvairios paskirties prekės ir gaminiai bei žaliavos nėra tas kritinis faktorius kuris lemia viruso platinimą. Jei krovinys keliauja ilgą laiką, tikimybė kad jis atkeliaus užkrėstas pas gavėją, yra nedidelė todėl tarptautiniams kroviniams gresia tik išorinis dezinfekavimas. Tai gabenimo procesas pristabdys tik nežymiai, ir tai tik iš pat pradžių kol bus įrengta daugiau automatinių dezinfekavimo įrenginių.

Auganti perkamoji galia rytuose indikuoja jog gamintojai turi aktyviau ieškoti naujų rinkų Indijoje, Singapūre ir toje pačioje Kinijoje nepaisant numatomų griežtesnių apribojimų visam logistikos sektoriui. Gabenant krovinius į tolimas šalis geriau pateikti netgi daugiau informacijos nei reikalauja muitinės pareigūnai. Gabenamų prekių detalus sąrašas su visomis specifikacijomis, kontaktiniai numeriai tų transporto įmonių kurios gabens krovinį ir žinoma visi leidimai ir sertifikatai gaminiams kurių reikalauja tos šalies į kurią gabenate įstatymai. Čia peršasi išvada kad patikimiausia dirbti su tomis įmonėmis kurios jau eilę metų gabena krovinius į tas šalis ir žino potencialias rizikas ir kaip elgtis sudėtingose situacijose. Rytų šalyse yra daug apribojimų užsienio prekiautojams norintiems įvežti tabako, alkoholio gaminius, vaistinius preparatus ir kitas prekes. Kiekviena šalis turi savo apribojimus ir prieš eksportuojant reikia atlikti išsamią rinkos analizę ir tos šalies įstatymus. Dėl blogai parengtų dokumentų ar draudžiamų medžiagų gaminiuose kroviniai neretai konfiskuojami.

https://ingstad.lt/logistikos-paslaugos/kroviniu-gabenimas-jura-fcl-lcl/

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *